Olet tässä:
 

Pääsiäisen hommaa

Ompelin laukun.

Pääsiäismunia ja kukkia hankittu.

Olin Fazerilla Mignon-munien koristelupajassa lapsen kanssa.

Kommentit
Kirjoittanut Satu Marika Pennala
Me pidettiin Attendossa munajahtia, siis pääsiäisenä. Sain munasta pienen kumin ja se oli hyödyllinen.
Kirjoittanut Ninnu
Kumi on hyvä kaveri kun piirtää. Mukavaa kun ollut pääsiäismunia. Minulla on muutama koriste toisinaan, jotka saanut pääsiäismunasta.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.