Häähuumaa

Olemme menossa Mirandan kanssa naimisiin huhtikuussa. Kyllä meitä rupeaa jo hieman jännittämään. Jännittää miten meidän juhlat oikein menee. Entä mitä saamme lahjaksi meidän vierrailtamme.

Aion leipoa juhliin täytekaakun oikein ison, että kaikille riittää. Miranda ostaa muutaman pasteijapussin, että nekin riittää.  Ennen juhlia Miranda menee aamulla kello 10 aikoihin kampaajalle. Saa nähdä kuinka kaunis avioprinsessa hänestä sitten tulee.

Me olemme kutsuneet vähän yli 20 vierasta. Me laitamme meidän juhlapaikan ihan itse valmiiksi ja sitten rupeamme odottelemaan meidän kutsuvieraitamme. Sinne tulee pappi myös. Minä pidän avauspuheen, kuten aina juhlissa kuuluu ollakin. Me nostamme lipun salkoon ihan ensimmäisenä ennen juhlien alkua. Häät ovat sunnuntaina.

Maanantaina me juhlimme sitten vielä työkavereitten kesken. Me tarjoamme siellä Pommacia, jotain keksejä ja katsomme mitä muuta. Juhliassa on myös kuoroesitys. Yksi kaveri soittaa siellä huilua. sitä hetkeä en oikein malta odottaa.

Kyllä tosiaan rupeaa jännittämään minua pikkuhiljaa.

Kommentit

Kirjoittanut sinikka
4.4.2017 klo 22:00
toivotan oikein ihanaa hää juhlaa teille sinne turkuun
Kirjoittanut Henna
20.4.2017 klo 09:03
Saatko muuttaa tulevan vaimon kanssa samaan asuntoon?

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.