Ketään ei saa jättää yksin

Minulla on juuri nyt oikein hyvä fiilis.

Välillä minä katson televisiota. Sitten kuuntelen radiota, tietokoneelta myöskin. Sitten minä käyn lenkillä joka päivä 2 kertaa.

Muistakaa pestä käsiä, eikä yskitä muita päin.

Sitten pitää käyttää käsidesiä.

Muistakaa yskiä hihaan tai nenäliinaan.

Muistakaa, että ketään ei saa jättää koskaan yksin.

Kaikkia pitää aina muistaa auttaa.

Minä pidän pelaamisesta tosi paljon. Pelaan Kimbleä, Yatzya ja Unoa. Pelaan ohjaajien kanssa.

Kommentit

Kirjoittanut S--H
29.4.2020 klo 19:04
Kirjoitat tärkeistä asioista, jotka kuuluu juuri tähän aikaan. Kiitos 😊

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.