Kuulumisia ja hyvää uutta vuotta!

Minulla oli oikein hyvä joulu ja uusivuosi. Vietin ne oikein rauhallisesti, eikä ollut mitään ongelmaa missään vaiheessa. Se onkin oikein hyvä juttu.

Loppiaisena kävin tyttöystäväni Mirandan kanssa Skanssiin Heselle syömään jotain hyvää. Milloin sinä olet ollut Hesellä syömässä, siitä on varmaankin pitkä aika? Oikein hyvää uutta vuotta kaikille!

Kommentit

Kirjoittanut Jum
30.4.2024 klo 10:28
Minä kävin Hesessä viime kesänä. Join suklaapirtelön ja minun kaverini joi mansikkapirtelön.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.