Talven odotus

Minä odotan talvea kovin, koska silloin saa tehdä lumitöitä. Ja jos on kovin liukasta, silloin heitetään sepeliä.

Mutta jos käyt talvella lenkillä, silloin pitää olla nastakengät. Ja jos menet pimeään aikaan, niin silloin pitää käyttää heijastinliiviä. Silloin autoilijat näkevät sinut.

Muistakaa ettei mustissa vaatteissa mentäisi ulos pimeään aikaan!

Muistakaa olla tarkkana myös liikenteessä ja käyttää suojateitä!

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
26.10.2023 klo 14:48
Tosi hyviä vinkkejä talveen Petri!
Kirjoittanut Rami Pussinen
27.10.2023 klo 06:59
Hei! Minäkin pidän lumitöistä, sillä olen kiinteistönhoitaja. Hiekoitushiekka todellakin on murskattua sepeliä. Myös rautateillä eli junaradoilla käytetään sepeliä, mutta siellä se on kokonaista.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.