Olet tässä:
 

Pia: Joulukuusi

Piirretty joulukuusi.

Piirros: Pia

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihana, iloinen kuusi!
Kirjoittanut Pia
Kiitos Jenni. Jouluiloa ja valoa kuusen myötä!
Kirjoittanut Ninnu
Eloisa kuusi! Onko teillä oikea vai tekokuusi jouluna? Entä tykkäätkö riisipuurosta? Mä koitan tehdä rusinasoppaa ekaa kertaa ja sitä riisipuuroa myös.
Kirjoittanut Pia
Kiitos Ninnu! Minulla ei ole kuusta. Tykkään riisipuurosta ja luumukeitosta - kaupasta ostetuista. Tsemppiä riisipuuron ja rusinasopan valmistukseen!
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.