Olet tässä:
 

Pia: Unelma-ammatteja

Minä olen aina ollut kiinnostunut eri ammateista. Mietinkin, mistä ammateista voisin haaveilla omalla kohdallani.

Esimerkiksi:

  • huoltoaseman myyjä
  • eläintenhoitaja
  • lääkäri (lapsuuden haave)
  • pappi
  • professori
  • arkkitehti
  • sähköinsinööri
  • konserttien valosuunnittelija

Koska olen autistinen henkilö, minulle työpaikan saaminen ei ole nykyisellään mahdollista.

Mutta unelmien toiminta on! Opiskelen sellonsoittoa musiikkiopistossa ja sävellän sellomusiikkia!

Tällaisesta en ole osannut aiemmin oikein haaveillakkaan.

Elämä osaa yllättää iloisesti!

Mikä on sinun unelmiesi ammatti tai unelmiesi toimintaa?

Kirjoittaja: Pia

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Meillä on yksi sama unelma-ammatti: Eläintenhoitaja Rakastan myös nykyistä työtäni Vernerin selkosivujen toimittajana.
Kirjoittanut Pia
Moi Jenni Kiva kuulla unelma-ammateistasi! Ja että nykyinen työsi on yksi unelma-ammattisi!
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.