Soila: Heinähattu ja vilttitossu -sarjakuvat
Minulla on paljon Heinähattu ja Vilttitossu -sarjakuvia. Ne on mun lempi sarjakuvia. Niissä on kivoja kuvia. Mieluummin selaan kuvia kuin luen tekstiä.
Kannattaa joskus vilkaista.
Kirjoittanut: Soila
Minulla on paljon Heinähattu ja Vilttitossu -sarjakuvia. Ne on mun lempi sarjakuvia. Niissä on kivoja kuvia. Mieluummin selaan kuvia kuin luen tekstiä.
Kannattaa joskus vilkaista.
Kirjoittanut: Soila