Olet tässä:
 

Suunnitelmat muuttuivat

Päätimme uhohtaa Kalajoen ja suunnata PowerParkiin. Sielläkin on leirintäalue ihan huvipuiston vieressä.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Kuulostaa kivalta! Milloin menette PowerParkiin?
Kirjoittanut Rami Pussinen
En tiedä tarkkaan. Ehkä juhannuksen jälkeen.
Kirjoittanut Rami Pussinen
Olemme miettineet myös sitä, että jos kävisimme Särkänniemessä juhannuksena. Ettäkö uuteen laitteeseen? Kyllä mä taidan uskaltaa.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.