Vastaa ilmoitukseen
Voit vastata kirjeenvaihtopalstan ilmoituksiin sähköpostilla tai kirjeellä.
Näin vastaat ilmoitukseen sähköpostilla
Kirjoita sähköpostiin sen henkilön nimi tai nimimerkki, jolle vastaat.
Kerro sähköpostissa lyhyesti itsestäsi. Kerro esimerkiksi nimesi, ikäsi ja kotikaupunkisi.
Lähetä sähköposti osoitteeseen verneri@kvl.fi.
Lähetämme vastauksesi ja sähköpostiosoitteesi ilmoittajalle. Emme lähetä puhelinnumeroa, kuvaa tai muita henkilökohtaisia tietoja.
Näin vastaat ilmoitukseen kirjeellä
Kerro kirjeessä itsestäsi. Kerro esimerkiksi nimesi, ikäsi ja mitä tykkäät tehdä.
Kerro kirjeessä myös, mihin osoitteeseen sinulle voi vastata.
Kirjoita kirjekuoreen sen henkilön nimi tai nimimerkki, jolle vastaat.
Lähetä kirje Vernerin osoitteeseen:
Kehitysvammaliitto, Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Me lähetämme kirjeesi ilmoittajalle.
