Lähetä oma ilmoitus
Kun lähetät ilmoituksen kirjepalstalle, kerro ilmoituksessa, millaista seuraa etsit. Voit etsiä esimerkiksi kaveria kirjoittelemaan tai soittelemaan. Voit etsiä myös seurustelukumppania.
Kerro ilmoituksessa lyhyesti itsestäsi. Kerro esimerkiksi ikäsi, missä asut ja mitä tykkäät tehdä.
Kerro myös nimimerkkisi. Julkaisemme sen ilmoituksessasi.
Muista laittaa mukaan sähköpostiosoitteesi tai kotiosoitteesi, jotta voimme lähettää vastaukset sinulle. Emme julkaise yhteystietojasi ilmoituksessa.
Lähetä ilmoitus sähköpostilla osoitteeseen verneri@kvl.fi.
Voit lähettää myös kirjeen Vernerin osoitteeseen:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Ilmoitukset ovat voimassa 2 kuukautta.
