Kaisa kysyy: Miksi kehitysvammaisia nimitellään?
Miksi kehitysvammaisia nimitellään?
Hekin ovat ihmisiä. Todella röyhkeää ja huonoa käytostä. He ovat yleensä erittäin kilttejä ihmisiä, eivät tee mitään pahaa. En ymmärrä tällaista.
Miksi kehitysvammaisia nimitellään?
Hekin ovat ihmisiä. Todella röyhkeää ja huonoa käytostä. He ovat yleensä erittäin kilttejä ihmisiä, eivät tee mitään pahaa. En ymmärrä tällaista.