Sani kirjoittaa: Jättäkää kehitysvammaiset rauhaan
Ihmisten asenteissa on edelleen korjaamisen varaa. Kehitysvammaisetkin ovat vain ihmisia. Milla ihmeellä nimittelyn ja solvaamisen saisi loppumaan?
Olen todella tuohtunut tästä asiasta.
Ihmisten asenteissa on edelleen korjaamisen varaa. Kehitysvammaisetkin ovat vain ihmisia. Milla ihmeellä nimittelyn ja solvaamisen saisi loppumaan?
Olen todella tuohtunut tästä asiasta.