Sopivan kondomin ostaminen

Mistä tietää, mikä kondomi on sopiva?

Olen miettinyt, voisinko ostaa niitä kaupasta ja harjoittelisin niiden käyttöä. Onko ajatus hyvä?

Voisinko kokeilla kondomia runkkaamisen kanssa, miltä se tuntuu?

Ja saako terska olla joka kerta paljas, kun runkkaa?

Vastaus

Hei

Voit hyvin ostaa kondomeja kaupasta ja harjoitella niiden käyttöä. Voit kokeilla kondomia, kun runkkaat.

Jokainen penis on omanlaisensa, siksi myös kondomeja on erilaisia.

Kondomin valintaan vaikuttaa peniksen pituus, paksuus ja muoto.

Sopiva kondomi löytyy parhaiten kokeilemalla.

Sopivan kokoinen kondomi

  • tuntuu päällä hyvältä
  • pysyy paikallaan
  • ei rullaudu
  • ei purista
  • peittää koko peniksen.

Kondomin koko ilmoitetaan paketissa usein englanniksi. Esimerkiksi slim fit tarkoittaa kapeaa. Grande tarkoittaa suurta.

Pakkauksessa kerrotaan usein myös kondomin muoto. Jotkut kondomit ovat koko pituudelta saman levyisiä. Toiset kondomit ovat terskan kohdalta leveämpiä. Tällainen kondomi voi pysyä paikallaan paremmin, jos penis levenee kärkeä kohti.

Terkska saa olla paljas joka kerta, kun runkkaa.

Lue myös: Seksiä turvallisesti