Suihinotto ja seksitautien tarttuminen
Heip
Kaksi penistä on ollut minun suussa. Olen ottanut suihin kahdelta. Minunkin penistä on nuoltu ja olen saanut suihinoton. Olen ottanut spermat suuhun ja toisinpäin.
Olen varmaan homo, mutta pitäisikö käydä sukupuolitesteissä ja tarttuuko mikään suihinotossa?
Tauteja ei pitäisi olla ja ei tunnu siltä.
Vastaus
Hei
Seksitaudit voivat tarttua suihinotossa.
Suosittelen käymään sukupuolitestissä, jos olet ottanut suihin kahdelta ilman kondomia.
Suuseksissä kannattaa käyttää aina kondomia. Se suojaa seksitaudeilta.
Lue myös: Seksiä turvallisesti