Heteron poikuus miesten välisessä anaaliseksissä
Voiko hetero menettää poikuuden miehen kanssa? Onko silloin automaattisesti homo, jos seksiä tekee mieli, eikä pillua ole saatavilla?
Voinko minä panna kaveria peräaukkoon, jos kumpikin haluaa kokeilla? Onko normaalia, että tämmöisiä tulee mieleen?
Vastaus
Hei
Kyllä hetero voi menettää poikuuden miehen kanssa, jos molemmat haluavat sitä. Se ei tee ihmisestä homoa.
Jokainen määrittelee itse oman seksuaalisen suuntautumisensa.
On tavallista, että tällaisia asioita tulee mieleen. Ihmiset miettivät ja haaveilevat monenlaisista asioista. Ajatuksissa ja haaveissa ei ole koskaan mitään väärää.
Kyllä aikuisen kaverin kanssa voi kokeilla panemista, jos molemmat varmasti haluavat sitä. Ketään ei saa houkutella, painostaa tai pakottaa seksiin.
Jos suunnittelee kaverin kanssa panemista, asiasta pitää jutella ja sopia hyvin etukäteen. Panemisen voi myös lopettaa kesken, jos se ei tunnu hyvältä.
Jos panemista kokeilee, pitää huolehtia ehkäisystä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.
Anaaliyhdynnässä pitää käyttää myös liukuvoidetta.
Lue myös: Seksi tuottaa nautintoa