Suuseksiä kaverin kanssa

Vaikka en ole homo, onko normaalia, että olen puutteessa antanut kaverin imeä penistä ja se tuntuu hyvältä?

Olenko laittanut kondomin oikein: Vedin esinahan ihan terskan juuren taakse terska oli siis terska oli paljas, kun minua imettiin.

Vastaus

Hei

Kaveri voi imeä penistä, jos molemmat haluavat sitä ja molemmat ovat antaneet siihen suostumuksen.

Teit ihan oikein, kun vedit esinahan terskan taakse, kun laitoit kondomin.

Näin laitat kondomin peniksen päälle:

  • Tarkista, että kondomin pakkaus on ehjä.
  • Tarkista pakkauksesta, että viimeinen käyttöpäivä ei ole mennyt ohi.
  • Avaa pakkaus repäisemällä.
  • Vedä esinahka taakse.
  • Aseta kondomi terskan päälle.
  • Purista sormilla ilmakuplat pois kondomista.
  • Rullaa kondomi jäykän peniksen päälle. Rullaa ihan peniksen
    juureen saakka.

Lue myös: Seksiä turvallisesti