Seurustelu
Hei
Mistä löytäisin itselleni naisen? Haluaisin olla naisen kanssa parisuhteessa.
Vastaus
Hei
Moni kaipaa parisuhdetta. Sen löytäminen ei ole aina helppoa.
Voit etsiä kumppania esimerkiksi Vernerin kirjepalstalta: Kirjeenvaihto
Voit tutustua naiseen myös esimerkiksi
- tapahtumissa
- harrastuksissa
- töissä
- järjestöissä
- ravintolassa.
Esimerkiksi Villiklubit ovat hyviä paikkoja tutustua ihmisiin: Villiklubi
Kun tapaat kiinnostavan naisen, voit mennä juttelemaan. Voit jutella ensin vaikkapa säästä tai jostain muusta yleisestä aiheesta.
Tämän jälkeen voit kertoa naiselle, että haluaisit tutustua häneen paremmin. Voit kysyä, haluaisiko nainen lähteä kanssasi treffeille. Treffeillä voi käydä vaikka kävelyllä, kahvilla tai keilaamassa.
Treffeillä voi tutustua paremmin ja jutella myös seurustelusta.