Itsensä tyydyttäminen ja yhdyntä

Mitä yleensä tehdään itsetyydytyksessä ja yhdynnässä? Milloin ne loppuvat?

Vastaus

Hei

Itsetyydytys on oman kehon koskettelua eli hyväilyä.

Itseään tyydyttämällä voi tutustua omaan kehoon ja seksuaalisuuteen ja nauttia niistä.

Kun tyydyttää itseään, voi kosketella itseään sieltä, mistä haluaa. Itseään voi kosketella esimerkiksi rinnoista, reisien sisäpinnoilta ja sukuelimistä.

Itseään voi kosketella esimerkiksi käsillä tai seksivälineiden avulla.

Itseään voi tyydyttää sen aikaa, kun itse haluaa.

Yhdynnässä toiseen ihmiseen yhdytään peniksellä tai seksivälineellä. Peniksen tai seksivälineen voi työntää emättimeen tai peräaukkoon.

Yhdynnässä voi olla eri asennoissa ja asentoja voi vaihtaa yhdynnän aikana. Paras asento löytyy kokeilemalla ja harjoittelemalla.

Yhdynnässä voi olla sen aikaa, kun molemmat sitä haluavat.

Yhdyntä voi loppua esimerkiksi siihen, kun mies saa siemensyöksyn. Tämän jälkeen peniksen erektio voi laskea.

Seksi voi olla paljon muutakin kuin yhdyntää. Seksi voi olla esimerkiksi kehon hyväilyä suulla tai käsillä.

Lue myös:
Seksi tuottaa nautintoa