Peniksen seisominen useita kertoja päivässä
Onko mitään haittaa, kun penis seisoo useita kertoja päivässä myös välillä kaupassa? Onko tässä hävettävää?
Olen puutteessa ja seksiä tekee mieli. Vaikuttavatko nämä asiat niin paljon erektioon? Ja onko teillä mitään neuvoja antaa, miten oloa voisi helpottaa?
Vastaus
Hei
Ei haittaa, jos penis seisoo useita kertoja päivässä. Sitä ei tarvitse hävetä.
Kyllä erektioon vaikuttaa se, että tekee mieli seksiä.
Voit helpottaa oloa esimerkiksi tyydyttämällä itseäsi.
Lue myös: Seksi tuottaa nautintoa