Seksiä ensimmäistä kertaa
Minulla olisi ehkä seksiä luvassa naisen kanssa ensimmäisen kerran, mutta en ole ihan varma, miten siinä tilanteessa toimitaan.
Kovettuuko siitin ihan luonnostaan sitten ja miten menemme sisäkkäin?
Tehdäänkö sen aikana jotain, kun olemme yhdynnässä?
Olen vähän tietämätön asiasta.
Vastaus:
Ensimmäinen seksikerta jännittää kaikkia.
Ja vaikka olisi useampi seksikokemus takana, voi seksi uuden kumppanin kanssa jännittää.
Kumppanille kannattaa kertoa, että jännittää. Luulen, että myös kumppania hermostuttaa.
Seksi on vuorovaikutusta, niin kuin keskustelua. Seksissä edetään kumppanin ja tilanteen ehdoilla.
On tärkeää kuunnella, miltä itsestä ja toisesta tuntuu ja toimia sen mukaan.
Ensimmäiset seksikerrat uuden kumppanin kanssa ovat tutustumista. Kun tutustutte toistenne kehoihin, seksistä tulee luontevaa ja uskallatte nauttia enemmän.