Seksiseuraa
Mistä voin etsiä kehitysvammaisena seksisuhdeseuraa?
Vastaus:
Mene paikkoihin, jossa voit tutustua uusiin ihmisiin.
Esimerkiksi Villiklubit ovat hyviä paikkoja tutustua. Villiklubi on kohtaamispaikka erityistä tukea tarvitseville aikuisille.
Lue lisää Villiklubeista Vernerin sivuilta.
Kehitysvammaisten palvelusäätiön sivuilla on lista vuoden 2020 Villiklubeista (www.kvps.fi)
Monet etsivät treffiseuraa myös netistä. Netissä on seuran etsimiseen erilaisia palveluita. Suosittuja palveluita ovat esimerkiksi Tinder ja E-kontakt.
Osa palveluita on ilmaisia, osa maksullisia.
Jos etsit seuraa netistä, huolehdi turvallisuudestasi. Pelkän nettikeskustelun perusteella et voi tietää, millainen keskustelukumppani oikeasti on.
Jos sovit netin kautta treffit, sovi ensimmäinen tapaaminen julkiselle paikalle, esimerkiksi kahvilaan.
Kerro myös jollekin läheiselle
- ketä olet menossa tapaamaan
- milloin tapaatte
- missä tapaatte.
Tsemppiä!