Seksuaalisesta suuntautumisesta

Tuolla kirjeenvaihtopalstalla ei ole sellaisia ihmisiä, mitä minä haen. Mutta ei ole kyse miehistä/pojista. Nyt on kyse tytöistä, koska minä en osaa sanoa, että tykkäänkö miehistä vai naisista. Mies siis olisi mun poikaystävä ja nainen olisi minun ystävä.

Meillä olisi jotain pientä juttua. Siis ei nyt heti aloitella mitään. Eka tietysti vietetään aikaa ja jotain jos tulee, niin sitten. Mutta tietysti kysyn omalta poikaystävältä, että käykö kolmaspyörä. Tarkoitan siis 2 naista ja mies, siis mun poikaystävä.

Haluan kysyä, että mitä sitten, jos on poikakaveri käymässä ja silleen viettämässä aikaa. Minä osaan kyllä vietellä, mutta en tietenkään iske silmää ja silleen, koska kaverin kaveriin ei saa koskea. Eikö se mene niin? Musta menee!

Mutta mitä, jos siihen tulee sitten poikaystävä. Sitten se tarkoittaa, että minä ja 2 miestä. Paitsi yksi on mun poikaystävä.

Koska minä en tiedä, kuka olen. Mutta nainen olen siis. Mutta mikä olen, kun mua vähän kiinnosta tytöt/naiset, mutta enemmän tykkään miehistä/pojista?

Vastaus:

En ole varma, ymmärsinkö viestiäsi kunnolla.

Et ole ihan varma, oletko enemmän kiinnostunut miehistä vai naisista vai ehkä kummastakin.

On ihan ok tuntea viehtymystä sekä miehiä että naisia kohtaan. Oma seksuaalinen suuntautuminen voi myös vaihdella elämän eri vaiheissa.

Seksuaalifantasiat ovat myös seksuaalisuutta. Kimppaseksifantasia on hyvin tavallinen. Fantasioita ei tarvitse toteuttaa, ne ovat mielen ruokaa.

En tiedä, mistä voisit löytää kimppaseksiseuraa. Esimerkiksi Googlesta löytyy hakusanalla aiheeseen liittyviä ryhmiä. Noissa ryhmissä pitää kuitenkin muistaa huolehtia omasta turvallisuudesta.

Näin huolehdit turvallisuudesta:

  • Käytä nimimerkkiä, älä paljasta puhelinnumeroa, osoitetta tai muita henkilökohtaista tietoa.
  • Jos sovit tapaamisen, tapaa ensimmäiset kerrat julkisella paikalla, esimerkiksi kahvilassa.
  • Kerro jollekin läheiselle ja luotettavalle ihmiselle, missä olet ja kenen kanssa.

Sinulla on hyvä suunnitelma aloittaa tutustuminen uusiin ihmisiin kahvilla ja juttelulla. Tapaa ihmisiä ja keskustelkaa kaikesta, mikä on kiinnostavaa. Tehkää yhdessä kivoja asioita.

Lue lisää seksuaalisesta suuntautumisesta

Lue lisää netin turvallisesta käytöstä