Tyttöystävä haluaa seksiä
Hei, tyttöystäväni sanoi, että hän tulee asuntolassa minun huoneeseen ja hän haluaisi seksiä kanssani. En ole koskaan harrastanut seksiä.
Vastaus
Hei
Seksiin ei koskaan tarvitse suostua, jos ei itse halua.
Sinun kannattaa kertoa tyttöystävälle, että et ole aiemmin harrastanut seksiä.
Jos haluat aloittaa seksin tyttöystävän kanssa ja se jännittää sinua, kerro se tyttöystävälle.
Jos et halua seksiä, kerro sekin tyttöystävälle.
Seksiin ei saa koskaan painostaa tai pakottaa. Jokainen etenee seksissä omaan tahtiin.
Seksissä kannattaa tehdä vain sellaisia asioita, joista molemmat tykkäävät.
Jos haluatte molemmat aloittaa seksin, muistakaa käyttää ehkäisyä. Kondomi suojaa seksitaudeilta ja raskaudelta.
Kondomeja voi ostaa lähikaupasta tai apteekista.
Lue myös: Seksiä turvallisesti