Koronavirus: asuntola nauraa

Hei

Miksi minulle nauretaan, kun sanon että koronavirus on olemassa.? Minun asuntolani sanoo minulle, että minä olen keksinyt sen asian omasta päästä.

Vastaus

Hei

Kyllä koronavirus on olemassa.

Valitettavasti en osaa vastata, miksi joku väittää, että olet keksinyt asian. Ehkä hänen on vaikea ymmärtää asiaa?

Tuntuu varmasti kurjalta, jos ei uskota. Voisit kuitenkin yrittää olla välittämättä asiasta. Sinä itse tiedät, että koronavirus on olemassa.

Jos haluat jutella koronaviruksesta ja omista tunteistasi, soita Kehitysvammaliiton tukipuhelimeen. Puhelimeen vastaa Kehitysvammaliiton työntekijä.

Puhelin on avoinna arkipäivisin (maanantai-perjantai) kello 12-16.

Kehitysvammaliiton tukipuhelimen numero on 09 348 09 348.

Tsemppiä!

Koronaviruksesta voi lukea lisää Vernerin sivuilta