Instagram

Hei

Minä en tiedä, miksi minun äitini sanoi niin Instragmista, että siellä on hulluja. Kun ei edes käytä Instragramia eikä nettiä lainkaan kuten minä.

Vastaus

En osaa sanoa, miksi äitisi sanoi niin. Ehkä juuri sen takia, että hän ei tunne Instagramia?

Vieraat asiat voivat herättää ihmisissä pelkoa ja epävarmuutta. Ehkä hän pelkää, että sinä kohtaat Instagramissa jotain, mikä on sinulle haitallista?

Oletko kysynyt äidiltäsi, miksi hän sanoi Instagramista niin? Voisitteko jutella siitä, mitä äitisi ajattelee siitä, että sinä käytät Instagramia? Miltä se tuntuu äidistäsi?

Voisit kertoa äidillesi myös omista ajatuksistasi ja tunteistasi. Vaikkapa siitä, miksi Instagram on sinulle tärkeä.

Voisitteko lukea yhdessä Vernerin ohjeita Instagramin käyttöön?

Pääsette Vernerin Instagram-ohjeisiin tästä linkistä.