Kohdataan
Kohdataan on helppokäyttöinen ja turvallinen somepalvelu.
Kohdataan-somessa voit tutustua ihmisiin ja pitää yhteyttä tuttujen kanssa.
Tällä sivulla Verneri.netin blogistit antavat vinkkejä Kohdataan-someen.
Ole oma itsesi
Karoliina Olkkonen käyttää monia somen palveluita. Olkkonen on esimerkiksi Facebookissa ja Instagramissa.
”Odotan Kohdataan-somesta uusia kavereita”, Olkkonen sanoo.
Olkkonen toivoo, että Kohdataan-palvelusta saisi myös neuvoja:
”Toivon, että sieltä saisi ohjeita turvalliseen netin käyttöön.”
Olkkosella on myös omia vinkkejä somen käyttöön:
”Kannattaa miettiä, mitä julkaisee. Kaikkea ei kannata kertoa. Koska se minkä laittaa nettiin ei välttämättä lähde sieltä koskaan pois.”
Olkkosen mielestä myös rehellisyys on tärkeää:
”Ole aito oma itsesi!”
Tsemppiä ystävien etsintään!
Myös Tomi Makkosella on paljon kokemusta somesta. Makkonen käyttää esimerkiksi Instagramia, TikTokia ja YouTubea.
Kohdataan-somesta Makkonen etsii seuraa:
”Kavereita voisin yrittää saada. Kun muualta saa heikosti kavereita.”
Makkosen mielestä Kohdataan-some eroaa muista somen palveluista siinä, että Kohdataan-somessa on keskusteluryhmiä eri aiheista.
Makkosen mielestä Kohdataan-palvelun aiheet ovat hyviä.
”Olen valinnut parhaat aiheet. Urheilun ja musiikin.”
Makkonen lähettää terveisiä muille palvelun käyttäjille:
”Tsemppiä ystävien etsintään!”
Teksti: Jenni Sipilä, 2020
Pääset Kohdataan-someen tästä linkistä (kohdataan.fi)