Kaverit ja ystävät somessa
Käytän Facebookia, YouTubea, Spotifyta ja suoratoistopalveluita.
Somessa juttelen kavereiden kanssa ja katson ohjelmia. Pidän yhteyttä ystäviin ja läheisiin.
Olen tutustunut somessa myös uusiin ihmisiin. Parista tutusta on tullut ystäviä.
Kouluryhmässä tapasin vanhan tutun koulusta. Meistä tuli ystäviä. Nykyisin pidämme yhteyttä somessa ja tapaamme. Nyt korona-aikana kirjoittelemme tietty enemmän somessa.
Onneksi en ole joutunut somessa riitoihin. Luulen että se johtuu siitä, etten utele liikaa.
Someen ei kannata päivittää ihan kaikkea. Mitä enemmän sinusta on tietoa somessa sitä helpommin voit joutua haavoitetuksi.