Olet tässä:
 

Musiikki

Hei kaikille, onko kukaan teistä kuullut D White -nimistä laulajaa? Hän on minun lempilaulajani. Mukavaa Italodisco-tyylistä musaa.

Mukavaa syksyä kaikille.

Vastaus

Hei

Minä en ole kuullut D White -nimistä laulajaa.

Mutta lähetin tämän kysymyksen myös Minun mielestäni -palstalle. Siellä Vernerin lukijat voivat vastata kysymykseesi.

Käykääs kaikki vastaamassa!

Voitte lähettää palstalle myös omia kysymyksiänne.

Pääsette Minun mielestäni -palstalle tästä linkistä: Minun mielestäni

Mukavaa syksyä!