Kesäkisa

Nyt on kesä, osallistu Vernerin kesäkisaan!

Ota kuvia kesästä

Millainen on sinun kesäsi? Mitä teet kesällä? Mikä kesässä on parasta?

Ota kuvia kesästä ja lähetä ne meille sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.

Voit lähettää kuvia myös Instagramin ja Facebookin viesteissä.

Lähetä kuvien mukana kuvien nimi.

Lähetä kuvien mukana myös oma nimesi tai nimimerkkisi. Julkaisemme sen kuvien yhteydessä.

Jos kuvissa esiintyy ihmisiä, kysy heiltä lupa kuvien julkaisemiseen. Julkaisemme kuvia Vernerissä, Leija-lehdessä ja sosiaalisessa mediassa.

Lähetä kuvat elokuun puoliväliin mennessä

Voit lähettää kilpailuun kuvia 15. elokuuta asti.

Vernerin lukijat äänestävät suosikkikuviaan elokuun lopussa. Kilpailun voittaa 3 eniten ääniä saanutta kuvaajaa.

Voittajat saavat palkinnoksi selkokielisiä kirjoja.

Kisa on tarkoitettu nuorille ja aikuisille, jotka tarvitsevat erityistä tukea.

Ihanaa kesää ja onnea kisaan!

Kilpailuun lähetetyt kuvat

Alla on kilpailuun lähetetyt kuvat. Pääset äänestämään suosikkejasi elokuussa.

Tulppaaneja ja muita kesän kukkia

Sonja Teittinen

Kesäkukat

Matias

Kesäpiha

Katja

Ranta

Matias

Valmistuminen

Haikein mielin katson taa, käännän pään kohti eteen uutta ja tulevaa!

Valmistuin kodinhuoltajan ammattiin Luovista!

Heidi

Kesätapahtuma

Masi

Vedenpinta

Masi

Kaunis aurinkoinen päivä

Lilja Karoliina

Kesäinen metsä

Lilja Karoliina

Kesäinen näkymä

Matias