90-luvun TV-pelit
Hei
Muistatko vielä nämä 90-luvun vanhat TV-pelit? Mitä TV-pelejä silloin tuli televisiosta?
Muistaako kukaan muu lukija, kertokaa minulle, jos joku muistaa?
Vastaus:
Hei
1990-luvulla televisiossa esitettiin paljon pelejä ja kilpailuja.
1990-luvun TV-pelejä olivat esimerkiksi
- Megavisa
- Kymppitonni
- Ruutuässä
- Noppapotti
- Onnenruudut
- Kolmosvisa.
Voit kysyä asioita muilta lukijoilta Vernerin Minun mielestäni -palstalla.
Minun mielestäni -palstalla on lomake, jolla voit lähettää kirjoituksen.
Kerro esimerkiksi, että olet kiinnostunut 1990-luvusta. Kysy sitten, muistavatko muut 1990-luvun TV-pelejä.
Muut lukijat voivat vastata sinulle Minun mielestäni -palstalla.