90-luvun TV-pelit

Hei

Muistatko vielä nämä 90-luvun vanhat TV-pelit? Mitä TV-pelejä silloin tuli televisiosta?

Muistaako kukaan muu lukija, kertokaa minulle, jos joku muistaa?

Vastaus:

Hei

1990-luvulla televisiossa esitettiin paljon pelejä ja kilpailuja.

1990-luvun TV-pelejä olivat esimerkiksi

  • Megavisa
  • Kymppitonni
  • Ruutuässä
  • Noppapotti
  • Onnenruudut
  • Kolmosvisa.

Voit kysyä asioita muilta lukijoilta Vernerin Minun mielestäni -palstalla.

Minun mielestäni -palstalla on lomake, jolla voit lähettää kirjoituksen.

Kerro esimerkiksi, että olet kiinnostunut 1990-luvusta. Kysy sitten, muistavatko muut 1990-luvun TV-pelejä.

Muut lukijat voivat vastata sinulle Minun mielestäni -palstalla.

Pääset Minun mielestäni -palstalle tästä linkistä