Äitienpäivä
Miten aiot muistaa äitiäsi, jos sinulla on äiti elossa?
Vastaus:
Minun äitini on elossa. Soitan hänelle ja toivotan hyvää äitienpäivää. Olen myös lähettänyt pienen lahjan.
Miten aiot muistaa äitiäsi, jos sinulla on äiti elossa?
Vastaus:
Minun äitini on elossa. Soitan hänelle ja toivotan hyvää äitienpäivää. Olen myös lähettänyt pienen lahjan.
Äitiäni,
mä muistelen,
asioita harkitsen.
Onnea äidille vaan,
luontoon lähden kulkemaan.
Nimimerkki: Äitienpäivä
Äitienpäivä jälleen koittaa,
kahvit, pullat, kaakut tarjoillaan,
kevätkin se kesäksi on muuttumassa.
Onnea kaikille äideille!
Nimimerkki: Äitiruno