Blogi
Mikä on blogi ja miten sitä blogia tehdään?
Vastaus:
Blogi on verkkosivu, jonne blogin pitäjä kirjoittaa häntä itseään kiinnostavista asioista. Blogin lukijat voivat kommentoida kirjoituksia. Blogeja on hyvin paljon erilaisia.
Blogia voi kirjoittaa kuka vain. Kiinnostaisiko sinua kirjoittaa blogia? Voit pyytää apua sellaisen perustamiseen. Blogin perustaminen on helppoa ja se ei maksa mitään. Sinulla pitää ainoastaan olla mahdollisuus käyttää tietokonetta.
Oletko tutustunut Verneri.netin blogeihin? Tommi Kivimäki kirjoittaa Kivenheittoja-blogia ja Iris Rasi urheiluaiheista blogia.
Pääset lukemaan Kivenheittoja-blogia tästä linkistä (www.verneri.net/selko).
Pääset lukemaan Iriksen urheilublogia tästä linkistä (www.verneri.net/selko).