Blogin kirjoittaminen

Kirjoitan blogia mutismista. Olen kirjoittanut jo monta vuotta.

Tykkäätkö lukea blogeja?

Blogini löytyy osoitteesta Elamahiljaisuudessa@blogspot.fi

Mitä tykkäät siitä?

Vastaus

Hei

Luen jonkin verran blogeja.

Kävin lukemassa sinun blogiasi mutismista eli puhumattomuuesta.

Blogisi oli todella kiinnostava ja koskettava. Se herätti minussa paljon ajatuksia ja tunteita.

Kerroit blogissasi, että olet muuttanut. Kerroit, että uudessa kodissa saat olla oma itsesi. Olen iloinen puolestasi!