Bussilipun arvo
Päivätoiminnassa ladattiin tänään bussilippu. Toiselta bussikortilta siirrettiin arvo päivätoiminnan bussilippuun.
Harmittaa, kun arvo siirrettiin päivätoiminnan bussillippulle. Arvo ei ole enää käytössä omassa bussilipussa.
Mitä voisin tehdä asialle? Miten saisin takaisin arvon omalle bussilipulle?
Vastaus
Hei
Ymmärrän, että tilanne harmittaa. Bussikortin arvo on tärkeää, että pääset matkustamaan.
Juttele asiasta päivätoiminnan työntekijän kanssa.
Kysy häneltä, miksi arvo siirrettiin päivätoiminnan bussikortille.
Kerro, että haluaisit arvon omalle bussikortillesi.
Voit pyytää apua myös asumisen ohjaajalta, läheiseltä ihmiseltä tai sosiaalityöntekijältä.
Toivottavasti asia selviää!