Chucky-elokuva
Hei
Minulla ei ole ketään ystävää, joka ei pelkää Chucky-elokuvia. Minä en pelkää.
Mistäköhän minä löytäisin sellaisen ystävän, joka ei pelkää Chucky-elokuvia lainkaan? Sillä minun asuntolassa ei ole sellaista ystävää. Eikä heitä kiinnosta sellaiset elokuvat kuin minua kiinnostaa?
Vastaus
Hei
Joskus voi olla hyvä kokeilla jotain uutta ja erilaista. Haluaisitko katsoa välillä toisenlaisia elokuvia?
Millaiset elokuvat asuntolan muita asukkaita kiinnostavat?
Olisiko jotain sellaisia elokuvia, jotka kiinnostavat sinua ja muita?