En tykkää Kumman kaasta

Hei! En tykkää yhtään suomalaisesta sarjasta nimeltä Kumman kaa, koska siinä kiroillaan. Äitini on sanonut, että siinä ei ole hyvää kielenkäyttöä.

Vastaus

Hei

Onneksi telkkarista tulee monenlaisia ohjelmia. Jokainen voi katsoa sellaisia ohjelmia, joista itse tykkää.

Millaisista ohjelmista sinä pidät?