Enkös minäkin voi olla ihan fiksu ja kaunis

Enkös minäkin ole ihan fiksu ja sillain, kun osaan monia asioita ja olen tänä vuonna oppinut uusiakin asioita?

Esimerkiksi rahan käyttöä olen harjoitellut ja osaan kulkea itsenäisesti, enkä asu enää edes asuntolassa. Vaan asun tuetusti, mutta saan paljon tukea asioihin kuitenkin. Ja osaan tehdä helppoja ruokia.

Minä olen realisti. Minusta ei voi tulla vaikka tohtoria. Ja jos haluan opiskella, niin minun pitää hakea kehitysvammaisille tarkoitettuun kouluun. Ja voin asua tuetusti, koska saan paljon tukea siihen asiaan.

Minulla on kaikki nyt todella hyvin ja osaan elää sen kanssa hyvin, että olen keskiasteisesti kehitysvammainen nuori neiti, joka tykkää barbeista.

Kiitos kun olet vastannut kysymyksiini. Ja kaikkea hyvää, kuten hyvää joulua.

Vastaus

Kyllä sinäkin olet fiksu ja kaunis.

Mukava kuulla, että sinulla on kaikki hyvin.

Hyvä juttu, että tiedät, mistä tykkäät. On hyvä tehdä niitä asioita, joista tykkää.

Minä tykkään esimerkiksi satukirjoista, Muumeista ja eläimistä. Tykkään myös luonnosta ja kävelystä.

Kiitos kun olen saanut vastata sinun kysymyksiisi. Ja kaikkien muiden kysymyksiin. Se on minulle tärkeää.

Kaikkea hyvää myös sinulle ja kaikille lukijoilleni.