Halaaminen ilman lupaa

Miksi yksi ihminen toimintakeskuksessa yrittää halata toisia ilman lupaa?

Olen sanonut hänelle ainakin 15 kertaa, että minua ei saa halata ilman lupaa. Ohjaajatkin ovat käskeneet häntä kysymään luvan ennen halaamista.

Minusta tuollainen käytös ei tunnu kivalta.

Vastaus

Hei

En valitettavasti osaa vastata toisen ihmisen puolesta, miksi hän yrittää halata ilman lupaa.

Ymmärrän hyvin, että se ei tunnu kivalta.

Halaamiseen pitää tosiaan olla lupa. Jokaisella ihmisellä on oikeus omaan tilaan.

Juttele asiasta uudestaan ohjaajien kanssa. Kerro, miltä halaaminen ilman lupaa tuntuu sinusta.