Haluaisin parisuhteeseen

Haluaisin parisuhteeseen, mutta vastapuolen mielestä meillä ei ole sitä mahdollisuutta. Ei nimittäin ole ensimmäinen kerta, kun hän sanoo, ettei halua seurustella. En ymmärrä miksi hän ajattelee niin. Seurustelu on kuitenkin maailman tärkein asia.

Mitä minun kannattaisi tehdä?

Vastaus

Hei

Me ihmiset olemme erilaisia. Koemme eri asiat tärkeiksi.

Sinulle seurustelu on maailman tärkein asia. Jollekin toiselle seurustelu ei ole lainkaan tärkeää.

Ketään ei voi pakottaa tai painostaa seurustelemaan. Jokainen päättää itse seurusteleeko tai kenen kanssa seurustelee.

Sinun kannattaa tutustua rauhassa eri ihmisiin.

Kun tapaat kiinnostavan ihmisen, voit ehdottaa hänelle yhteistä tekemistä. Voit ehdottaa vaikka kävelyllä tai kahvilla käyntiä.

Kun tapaatte, voitte jutella ja tutustua toisiinne.

Kun olette tutustuneet toisiinne, voit ehdottaa seurustelua.

Jokainen päättää itse, haluaako seurustella. On tärkeää kunnioittaa toisen päätöstä.

Tsemppiä!