Harrastusten pilkkaaminen

Saako toisten harrastuksia pilkata?

Yksi henkilö asuntolassa väittää, että minä olen “sekopäinen urheiluhullu”. Minä käyn kolme kertaa viikossa sauvakävelyllä ja kerran viikossa kuntosalilla. Kesällä käyn myös uimassa maauimalassa. Minä tykkään liikunnasta. Tarkoittaako se, että olen sekopää?

Minä en ainakaan pilkkaa muiden harrastuksia. Enkä minä puhu koko ajan urheilusta, koska muut kyllästyisivät siihen.

Vastaus:

Hei

Toisen harrastuksen pilkkaaminen ei ole oikein.

Mutta onpa mukavaa, että sinulla on harrastus, josta tykkäät.

Jos mahdollista, älä ärsyynny pilkasta. Nauti sen sijaan liikunnasta!