Haukkuminen, pilkkaaminen ja uhkaileminen

Minua haukuttiin kehariksi ja uhkailtiin. Pitäisikö mun antaa anteeksi vai mitä?

Vastaus:

Hei

Haukkuminen ja uhkailu on väärin. Uhkailu voi olla myös rikos.

Haluaisitko jutella asiasta? Voisit soittaa Kehitysvammaliiton puhelimeen: 09 348 09 348.

Puhelimeen vastaavat Kehitysvammaliiton työntekijät. Voit jutella heidän kanssaan nimettömänä ja luottamuksellisesti.

Puhelin on auki maanantaisin kello 15-17 ja torstaisin kello 10-12.

Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.