Hyvät joulut ja uutta vuotta Vernerin toimitus
Voi sä korona minkä teit, monet matkat jäi tekemättä.
Mutta silti hyvää joulua ja uutta vuotta Kerttu.
Mitähän Kerttu tuumii Korona-ajasta?
Vastaus
Hei
Kiitos samoin hyvää joulua ja uutta vuotta!
Kyllä korona on muuttanut monia asioita. Ja aiheuttanut paljon huolta, surua ja yksinäisyyttä.
Mutta onneksi rokotukset koronaa vastaan alkavat pian. Rokottaminen helpottaa tilannetta.
Ensimmäisenä rokotetaan
- sairaaloiden ja hoitokotien työntekijät
- vanhukset
- riskiryhmiin kuuluvat ihmiset.
Riskiryhmiin kuuluvat ihmiset, joilla on sairaus, jonka takia he voivat saada vakavan koronataudin.
Rokotteet pistetään kahtena annoksena. Ne annetaan kolmen viikon välein.