Ilkeä pilkka
Minun kaverini kutsuvat minua rotaksi. En pidä siitä lainkaan. He haukkuvat korviani ja nimeäni. Olen sanonut heille, että se ei ole kivaa. He jatkavat silti. Myös ainoa kaverini alkoi käyttämään tätä nimeä, kun kerroin hänelle, että muut käyttävät sitä ilkeästi. En tiedä mitä tehdä, että lopetetaan. Minulla ei ole enää tositoveria.
Mitä pitäisi tehdä?
Vastaus
Hei
Hyvä että olet sanonut kavereille, ettei pilkkaaminen ole kivaa.
Voisit vielä sanoa, että heidän pitää lopettaa pilkkaaminen heti. Se on väärin.
Oletko puhunut asiasta kenenkään aikuisen kanssa? Keneltä voisit pyytää apua asian selvittämiseen?
On tärkeää, että juttelet asiasta jonkun luotettavan aikuisen kanssa.