Instagramin käyttäjät

Hei

Miksi minun äitini koko ajan sanoo, että Instagramissa on hulluja? Kun ei edes käytä Instragramia.

Vastaus:

Hei

Ehkä äitisi ei tiedä, millainen somepalvelu Instagram on. Instagram voi olla äidillesi vieras ja siksi vähän pelottavakin asia.

Ehkä äitisi on huolissaan, jos sinä haluat käyttää Instagramia. Ehkä häntä pelottaa, että sinä näet tai teet Instagramissa jotain sinulle haitallista.

Voisitteko jutella asiasta äitisi kanssa? Ehkä voisitte lukea Instagramista yhdessä Vernerin sivuilta?

Kenen kanssa voisit tutustua Instagramiin turvallisesti?

Pääset Instagram-sivulle tästä linkistä