Kehitysvammaisten kunnioitus

Hei

Miksi minun asuntolani ohjaajat eivät kunnioita lainkaan kehitysvammaisia ihmisiä, vaikka he väittävät kunnioittavansa?

Vastaus:

Sinun kannattaa jutella asiasta ohjaajien kanssa.

Kerro heille, miltä sinusta tuntuu.

Perustele myös tunteesi:

Mikä saa sinut ajattelemaan, etteivät he kunnioita kehitysvammaisia ihmisiä?

Mitä toivot ohjaajilta? Miten toivot heidän osoittavan kunnioitusta?

Entä mitä ohjaajat toivovat sinulta? Kunnioitatko sinä ohjaajia?

Toivottavasti saatte puhuttua asiasta.