Olet tässä:
 

Kehitysvammaliiton tukipuhelin ja Kohtaa mut -puhelin

Mitä tossa tukipuhelimesa voi jutella? Ja tossa toisessa puhelimessa?

Vastaus

Kehitysvammaliiton tukipuhelimeen vastaa Kehitysvammaliiton työntekijä.

Voit jutella esimerkiksi siitä, miten koronavirus vaikuttaa elämääsi. Voit myös kysyä koronavirukseen ja arkeesi liittyviä kysymyksiä.

Puhelin on avoinna arkipäivisin (maanantai-perjantai) kello 12-16.

Kehitysvammaliiton tukipuhelimen numero on 09 348 09 348.

Kehitysvammaisten Tukiliiton Kohtaa mut -puhelimeen vastaa Tukiliiton työntekijä.

Kohtaa mut -puhelimessa voit kertoa kuulumisiasi ja pohtia yhdessä arjen asioita.

Voit soittaa puhelimeen arkipäivisin (maanantai-perjantai) kello 15-18.

Kohtaa mut -puhelimen numero on 0400 878 781.