Onko poika homo, jos käyttää hametta?

Asumisyksikössä käytän joskus hametta, kun se on kivaa. Mutta toinen asukas sanoi, että olen sen takia homo. Vaikka tykkään tytöistä.

Miten hame vaikuttaa siihen, että on homo?

Hame on kivemman tuntuinen kuin housut, kun se ei satu pippeliin.

Vastaus

Hei

Ei poika ole homo, jos hän käyttää hametta.

Jokainen saa itse päättää, millaisia vaatteita käyttää.

Jokainen määrittelee myös itse oman seksuaalisen suuntautumisensa.

Lue myös: Seksuaalinen suuntautuminen