Olet tässä:
 

Pahaa ruokaa asuntolassa

Miksi asuntolassa on aina pahaa ruokaa, josta minä en tykkää?

Pitää olla sellaista hyvää ruokaa, josta minä tykkään. Sellaista kuin vaikka makkara, hampurilaiset ja liha.

Vastaus

Hei

Ymmärrän hyvin, että haluaisit syödä ruokaa, jos tykkäät.

Asuntolassa on ruokaa, joka lisää hyvinvointia.

Makkara, hampurilaiset ja liha ovat haitallisia terveydelle. Siksi niitä ei kannata syödä usein.

Epäterveellisiä ruokia kannattaa syödä vain silloin tällöin.